شش کشته و زخمی از جمله دو سوختبر و یک کودک در پی برخورد دو خودرو در محور بمپور به ایرانشهر

به گزارش رسانک، روز شنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳، در پی برخورد دو دستگاه خودروی وانت تویوتا سوختبر و پژو پارس عبوری در محور بمپور به ایرانشهر دو تن از سرنشینان خودروها از جمله یک سوختبر در شعله‌های آتش و یک کودک بر اثر شدت جراحات‌ وارده جان خود را از دست داده و چهار تن دیگر از جمله یک سوختبر دیگر مجروح شدند.

هویت سوختبر جان باخته، “محمد شبانی”، حدودا ۲۴ ساله، فرزند عبدی، متاهل و دارای یک فرزند و اهل روستای کیماس واقع در جلگه چاه هاشم عنوان شده است.

از هویت سایر کشته و زخمی‌های این حادثه تا لحظه تنظیم گزارش اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، در پی برخورد خودروی وانت تویوتا سوختبر با یک‌ خودروی پژو پارس که اعضای یک خانواده بودند، خودروی سوختبر دچار حریق شده و راننده آن در شعله های آتش جان خود را از دست داده و یک سوختبر دیگر که از همراهان وی بوده در پی تلاش برای خارج کردن او از خودرو نیز دچار سوختگی و جراحت شده است.

گفته می‌شود که چهار سرنشین خودروی پژو نیز بشدت صدمه دیده‌اند و یک کودک نیز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و مجروحین این حادثه به بیمارستان شهر ایرانشهر انتقال داده شده اند.

لازم به ذکر است که در سال ٢٠٢٣ دستکم ١٨۴ زندانی بلوچ با اتهامات گوناگون در ٢۶ شهر مختلف ایران که زندان‌های زاهدان با ۵۴ و بیرجند با ٣١ مورد بیشترین تعداد اجرای حکم غیرانسانی اعدام را داشته‌اند، اعدام گشته‌ که در بین این زندانیان حداقل چهار زن نیز وجود دارد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*