نارضایتی کادر درمان و شورای شهرستان دشتیاری بدنبال بی‌کفایتی سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار

به گزارش رسانک، بدنبال بی‌کفایتی و عدم توجه سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، آقای ایرج ضاربان به وضعیت شهروندان و همچنین کادر درمان و پزشکی در شهرستان دشتیاری با گذشت بیش از یک ماه از وقوع بحران سیلاب در این شهرستان شورای شهرستان دشتیاری از عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار اعلام نارضایتی کرد.

در نامه‌ای که شورای شهرستان دشتیاری به مقامات استانی و مسئولان شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نوشته، آمده است که با توجه به گذشت بیش از یک ماه از وقوع بحران سیلاب در شهرستان و درگیری شبانه روزی پرسنل مرکز مذکور با این حوادث و بلایای طبیعی متأسفانه مرکز بهداشت شهرستان با کمبود شدید امکانات رفاهی، خوابگاهی و آسایشی و همچنین احتمال آوار شدن اندک خوابگاه‌های موجود پرسنل نیز وجود دارد.

در ادامه این اعلام نارضایتی از مسئولان دانشکده علوم پزشکی چابهار آمده است که بدنبال بی‌تفاوتی مسئولان این دانشکده، آرامش روانی کادر درمان سلب شده و هر روز بصورت مستمر شاهد لغو قرارداد، استعفا و مرخصی بدون حقوق پزشکان می‌باشیم که بحران کمبود امکانات را در شرایط فعلی ناگوار پس از سیل تشدید کرده است.

گفتنی است که با توجه به کاستی های مجموعه تحت امر دکتر ضاربان در بحران اخیر سیل دشتیاری، انتصاب های فامیلی ایشان و نفوذ دادن افراد وابسته به خود بر مناصب مختلف بدون در نظرگرفتن شایستگی و به قیمت حذف نیروهای توانمند بومی، نادیده گرفتن مشورت های اعضای هیئت علمی، موجی از نارضایتی از دانشکده علوم پزشکی چابهار ایجاد شده است.

لازم به ذکر است که روز جمعه ٣ فروردین ماه ١۴٠٣، مولوی یارمحمد پناد، در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چابهار نیز نسبت به حذف کارمندان بومی دانشکده علوم پزشکی چابهار و جایگزین کردن افراد غیربومی انتقاد کرده و خواستار توقف این روند شده بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*