تصاویری از مادران دادخواه بلوچستان و بی تابی و بی قراری مادر “احمد سارانی”، از شهدای جمعه خونین زاهدان در دیدار با مولوی عبدالحمید

رسانک/ روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، مادران دادخواه و خانواده های شهدای جمعه های خونین زاهدان و خاش با مولوی عبدالحمید دیدار کردند.

در این دیدار مولوی عبدالحمید به ایراد سخنرانی پرداخت و به مقام و منزلت کشته شدگان جمعه‌های خونین اشاره کرد و گفت که این شهدا متضرر نشدند، بلکه آنان که با قلم و زبان دستور به چنین جنایتی دادند، متضرر شدند.

در این دیدار جهت پاسداشت یاد جان باختگان جمعه های خونین لوح های یادبودی به مادران و خانواده‌های دادخواه قربانیان اهدا گردیده است.

تصاویر منتشر شده از بی قراری خانواده های دادخواه جمعه های خونین زاهدان و خاش و مادر شهید “احمد سارانی” که با حضور در مسجد مکی یکدیگر را در آغوش می گیرند، گویای درد و رنج بی انتهای این افراد در پی از دست دادن عزیزانشان است.

قابل ذکر است پس از گذشت یکسال و نیم از جنایت جمعه های خونین زاهدان و خاش با وجود پیگیری‌های مکرر خانواده‌های دادخواه و مولوی عبدالحمید، تاکنون هیچ یک از عاملان و آمران این جنایت مشخص، محاکمه و مجازات نشده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*