جان باختن یکی از دو برادر سوختبر مجروح شده در پی تیراندازی نیروهای نظامی در زاهدان پس از پنج روز

به گزارش رسانک، امروز شنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، یکی از دو برادر سوختبر بلوچ که توسط نیروهای لباس شخصی و امنیتی مستقر در محور زاهدان در منطقه پوگی حاجی آباد  زاهدان که با انداختن خارک زیر چرخ های خودروی سوختبر در حال حرکت‌ و تیراندازی مستقیم منجر به آتش سوزی خودرو و مجروح شدن‌ دو سرنشین آن شده بود، پس از پنج روز مجروحیت در بیمارستان امام علی زاهدان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

هویت سوختبر جان باخته، «باسط صالح‌نژاد» ۲۵ ساله فرزند محمد حسین، متاهل دارای دو فرزند و هویت برادر مجروح که هم اکنون در بیمارستان امام علی زاهدان تحت درمان است «اسماعیل صالح‌نژاد» حدودا ۱۸ ساله، فرزند محمد حسین مجرد هر دو اهل منطقه شیرآباد زاهدان عنوان شده بود.

بدنبال تیراندازی و انداختن خارک و نتیجتاً واژگونی و دچار حریق شدن خودرو، این دو برادر دچار سوختگی شده و در حالت بیهوشی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام علی زاهدان منتقل شده بودند.

گفتنی است که این حادثه حوالی ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر رخ داده و نیروهای لباس شخصی رژیم جمهوری اسلامی ایران که سرنشینان یک خودروی پژو پلاک شخصی بودند برای متوقف کردن خودروی سوختبر مقابل لاستیک های آن خارک انداخته و با تیراندازی مستقیم که به باک خودرو اصابت کرده باعث آتش گرفتن خودرو شده اند.

لازم به ذکر است که بدنبال دچار حریق شدن خودروی این سوختبران، نیروهای لباس شخصی رژیم جمهوری اسلامی ایران بدون آنکه کمک کرده و سرنشینان را از خودرو خارج کنند، از محل متواری شده‌اند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*