کشته شدن دو سوختبر بلوچ در پی تیراندازی نیروهای نظامی و واژگونی و آتش سوزی خودرو در محور قلعه گنج به رمشک

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، تیراندازی نیروهای راهنمایی و رانندگی به سمت یک خودروی سوختبر در محور قلعه گنج به رمشک منجر به واژگونی و آتش سوزی خودرو شده و دو سوختبر بلوچ در شعله‌های آتش جان خود را از دست دادند.

هویت این دو سوختبر بلوچ “آصف نارویی” فرزند محمد رستم، متاهل، اهل چاه اسحاق از توابع بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان و “احمد یادگاری” فرزند کندل، اهل روستای چاه سید از توابع بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج عنوان شده است.

بر اساس این گزارش نیروهای راهنمایی و رانندگی از روبرو به سمت خودروی نیسان وانت این دو سوختبر تیراندازی کردند که با اصابت چند گلوله به مشک بنزین، خودرو دچار آتش سوزی شده و با تیر برق برخورد کرده و هر دو سوختبر به دلیل شدت جراحات وارده توان خارج شدن از خودرو را نداشتند و در شعله آتش جان خود را از دست دادند.

گفتنی است سرهنگ بیلری فرمانده نیروهای انتظامی شهرستان قلعه‌گنج شلیک به این خودرو سوختبر را تکذیب کرده است و سروان شیخی کارشناس راهنمایی و رانندگی علت این سانحه را سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی عنوان کرده است.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*