تهدید به اخراج کارگران فضای سبز منطقه آزاد چابهار بدلیل اعتراض به عدم پرداخت دستمزد توسط مدیر

به گزارش رسانک، کارگران فضای سبز شهری منطقه آزاد چابهار که بدلیل عدم پرداخت دستمزد آخر سال و عیدانه مقابل ساختمان سازمان این منطقه بدلیل اعتصاب و تجمع اعتراضی کرده بودند توسط مدیر شرکت تهدید به اخراج و تعلیق از کار شده‌اند.

بر اساس این گزارش، حقوق کارگران فضای سبز منطقه آزاد تجاری چهبار پس از دو روز اعتصاب و تجمع اعتراضی واریز شده ولی آقای میری، مدیر شرکت که در طول این مدت سر کار نبوده و حتی جواب تماس های کارگران را هم نمی‌داده کاروران را بدلیل اعتراض به حقوق و تهیه فیلم از اعتراضات، تهدید به اخراج و تعلیق از کار کرده است.

گفتنی است که روز یکشنبه ٢٧ اسفند ماه ۱۴۰۲، کارگران فضای سبز شهری منطقه آزاد چابهار با حضور در مقابل درب سازمان منطقه آزاد تجمع کردند ولی مسئولان بجای پاسخگویی، کارگران را تهدید کرده و با کلانتری منطقه تماس گرفته اند تا برای بازداشت و متفرق کردن کارگران نیروی نظامی به محل اعزام کنند.

لازم به ذکر است که کل منطقه آزاد بالای پانصد نفر کارگر خدمات شهری بدون امکانات مناسب دارد که قراردادهای چهار ساله ثبت می‌کردند و در گذشته اسم شرکت نیز گلبان بوده ولی با تاسیس شرکت با نام جدید و مسئولان قبلی سختگیری ها بیشتر شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*