جان باختن همراه مجروح‌شده “مسافر بامری” پس از چهار روز از جراحت بدلیل تیراندازی نیروهای نظامی در دلگان

به گزارش رسانک، روز دوشنبه ٢٨ اسفند ماه ۱۴۰۲، همراه مجروح شده “مسافر بامری (مرادخانی)” که در روز پنجشنبه ٢۴ اسفند ماه، در پی کمین و تیراندازی نیروهای نظامی در ایست و بازرسی روستای پِنگ واقع در محور مواصلاتی زهکلوت به دلگان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در بیمارستانی در کرمان جان باخت.

هویت این شهروند بلوچ، “محمود گلزاری”، ٢٣ ساله، فرزند رضا و اهل شهر دلگان عنوان شده که به همراه “مسافر بامری (مرادخانی)” فرزند غلامحسین، برادر عیدمحمد معروف به (عیدوک بامری)، اهل روستای چاه میرَک واقع در شهرستان دلگان مورد حمله نیروهای نظامی قرار گرفته و مجروح شده بود.

بر اساس این گزارش، محمود مورد اصابت دو گلوله از ناحيه دست راست و پای چپ قرار گرفته و به بیمارستان جیرفت منتقل شده ولی روز شنبه ٢۶ اسفند ماه به بیمارستانی در شهر کرمان انتقال داده شده بود.

گفته می‌شود که در طول این مدت، محمود در بیمارستان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داشته و به خانواده وی نیز اجازه ملاقات با او داده نشده است.

گفتنی است که نیروهای نظامی یگان تکاوری ١١۵ زهکلوت پس از کمین کردن برای مسافر بامری، بدون هیچگونه هشداری به سمت خودروی خالی از بار پژو پارس وی تیراندازی کرده‌ بودند که در تبادل آتش بین آنها و نیروهای نظامی مسافر کشته و محمود پس از مجروح شدن، توسط نیروهای نظامی بازداشت شده بود.

در این تبادل آتش از نیروهای نظامی “یونس محمدی” کشته و “امیدرضا دستجردی” از ناحیه دست و پهلو مجروح شده بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*