تیراندازی نیروهای سپاه پاسداران به سمت یک خودرو عبوری در شهرستان راسک

به گزارش رسانک، شامگاه روز شنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲، نیروهای سپاه پاسداران با کمین در منطقه مورتان واقع در شهرستان راسک به سمت یک خودروی سایپا که سرنشینان آن سه نوجوان بودند، بدون ایست و هشدار قبلی شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، سه نوجوان سرنشین این خودرو به نام های “نعیم اسکانی”، حدودا ۱۵ ساله، فرزند گوهرام، “مسعود اسکانی”، حدودا ۱۵ ساله، فرزند منصور و “مصعب آسکانی” حدودا ۱۵ ساله، فرزند عبدالخالق هر سه اهل و ساکن دهستان مورتان واقع در شهرستان راسک بوده‌اند که در این تیراندازی به آنها آسیبی نرسیده اما به خودرو بدلیل اصابت گلوله خسارات زیادی وارد شده است.

گفته می‌شود که تیراندازی بدون ضابطه نیروهای سپاه حوالی ساعت ۲۰:۰۰، در ورودی دهستان مورتان رخ داده که نیروهای نظامی کمین زده بودند و بدون ایست و هشدار قبلی به سمت خودروی این نوجوانان تیراندازی کرده‌اند.

گفتنی است که این نوجوانان بعد از بازی فوتبال در حال بازگشت به منزل خودشان بودند که با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی مواجه شده و بدنبال آن شهروندان در محل حادثه تجمع کرده‌اند ولی نیروهای سپاه بدون هیچگونه توضیحی، محل را ترک کرده‌ و به پاسگاه مجاور خود رفته‌اند و با پیگیری خانواده و بستگان این نوجوانان تاکنون نیروهای سپاه پاسخی به آنان نداده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*