معین الدین سعیدی: دولت رئیسی نه فقط یک دولت امنیتی بلکه یک “دولت پلیسی” است

رسانک/ معین الدین سعیدی، از اعضای مجلس یازدهم رژیم جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با یک رسانه حکومتی با بیان اینکه “دولت آقای روحانی هم دولت امنیتی بود. بسیاری از وزرا سابقه‌شان، سابقه امنیتی بود؛ اظهار داشت که دولت رئیسی نه فقط یک دولت امنیتی بلکه یک “دولت پلیسی” است.

وی ادامه داد که شعارهای آقای رئیسی را ملاحظه کنید در موقع انتخابات در خصوص فضای مجازی. چگونه ایشان سخن می‌گفت؟ بعد که رشته کار را در دست گرفتند، دیدید که… و این البته محدود به دولت نیست. همین نقد جدی را مردم به مجلس دارند.

عضو مجلس یازدهم در ادامه خاطر نشان کرد: چنین فضایی را متاسفانه بعضا که می‌توان گفت فضای امنیتی و پلیسی را در برخی از رویکردهای دولت متاسفانه داریم که صدالبته مجلس هم مستثنی از این موضوع نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفته است که در روزهای اول، سیل جنوب بلوچستان تحت تاثیر انتخابات قرار گرفت و برخی شهروندان اعتراض کردند که چطور با قایق صندوق رای آوردید اما به‌ موقع به سیل‌زدگان خدمات نرساندید.

او افزود: برخی مسئولان فوق تخصص دارند که عامدانه مردم را ناراحت کنند، فردی که پیشنهاد داد از حساب شهروندان به‌‌علت حجاب پول برداشت شود پیش‌تر پیشنهاد داده بود دختران ایرانی با اتباع خارجی ازدواج کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*