امام جمعه سراوان: ممانعت شما از سفر مولوی عبدالحمید به دشتیاری در دل تاریخ ماندگار شد و ما آن را هرگز فراموش نخواهیم کرد

به گزارش رسانک، روز جمعه ١٨ اسفند ماه ۱۴۰۲، مولوی حفیظ الله رئیسی در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع مدنی شستون ضمن اشاره به ممانعت از سفر نهادهای امنیتی و قضایی رژیم جمهوری اسلامی ایران به منطقه سیل زده دشتیاری گفت: این اقدام شما در دل ما و تاریخ ماندگار شد و هرگز این آن را فراموش نخواهیم کرد که شما مانع انجام وظیفه یک خیرخواه شدید.

وی گفت: بعضی از مسئولان گفته‌اند که “امنیت جانی مولوی عبدالحمید در خطر بوده و به همین دلیل مانع رفتن او به دشتیاری شده‌اند. جا داشت که شما مولانا عبدالحمید را اسکورت و او را همراهی می‌کردید. شما مسئولان بایستی بالگرد و هلیکوپتر در اختيار مولانا قرار می‌دادید و او را به دشتیاری می بردید چون همه فکر و اندیشه مولانا مردم دشتیاری بود.”

وی افزود: شما از سفر مولانا عبدالحمید در استان خودش ممانعت کردید و بدانید که ما مردم هیچ وقت این اقدام شما را از یاد نخواهیم برد. بدانید که ما مولوی عبدالحمید را با هیچ کس عوض نمی‌کنیم. بدانید که هیچ کس، ریش سفیدان و جوانان و زنان جامعه این کار شما را قبول نخواهیم داشت.

مولوی حفیظ الله افزود: در روستایی که در دشتیاری رفته بودیم همگان تاسف می‌خوردند که چرا از حضور مولانا عبدالحمید ممانعت کرده‌اند و همه مردم از این حرکت شما ناراحت شدند. شما باید خودتان باید زمینه سفر مولوی عبدالحمید را فراهم می‌کردید. مگر مولانا عبدالحمید چه می‌خواهد؟! او جز خیرخواهی و دلسوزی برای این ملت چیزی نمی‌خواهد.

وی ادامه داد: که شما با این حرکت تفرقه ایجاد می‌کنید. مولانا عبدالحمید نماد وحدت است. اگر شما همراهی ما ما مردم را می‌خواهید باید با مولانا عبدالحمید همراهی کنید. اگر شما با او همراهی نکنید ملت هم با شما همراهی نخواهد کرد و این را با اطمینان می‌گویم.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*