تصاویر دیگری از تجمع صاحبان خودروهای دیزلی در مقابل فرمانداری زابل

به گزارش رسانک، امروز شنبه ١٩ اسفند ماه ۱۴۰۲، ده‌ها نفر از صاحبان و رانندگان خودروهای دیزلی بدلیل قطع سهمیه سوخت و عدم شارژ کردن کارت‌های سوخت در مقابل فرمانداری شهرستان زابل تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، رئیس شرکت نفت زابل، آقای “کاظمی” که اهل بیرجند است در اقدامی فراقانونی سهمیه ماهانه خودروهای گازوئیلی را بدون هیچگونه توضیحی قطع کرده و علیرغم پیگیری های مکرر این شهروندان، شرکت نفت هیچ پاسخی در مورد آن نداده است.

به گفته منابع آگاه، عدم شارژ کارت‌ های سوخت این خودروها در حالی انجام شده که یک خودروی سنگین تَک در تهران ماهانه سهمیه ٩ هزار لیتر دارد ولی در زابل فقط دو هزار لیتر سهمیه بندی شده و اکنون شرکت نفت همان دو هزار لیتر را هم قطع کرده است.

گفته می‌شود که در ماه‌های قبل نیز سهمیه سوخت این خودروها به صورت محدود واریز شده و در این ماه همه سهمیه بصورت کلی قطع شده است.

گفتنی است که صاحبان این خودروها با ادارات کل مربوطه در تهران نیز تماس گرفته اند و مسئولان عنوان داشته‌اند که سهمیه سوخت شما واریز شده و شما بایستی از شرکت نفت شهر خودتان پیگیری کنید.

لازم به ذکر است که با توجه به وجود طرح رزاق بسیاری از رانندگان و صاحبان این خودروها معتقدند که مسئولان شرکت نفت با قطع کردن سهمیه سوخت این خودروها به همراه مافیای سوخت در حال قاچاق آن و اختلاس هستند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*