اعتصاب نیروهای فنی و مهندسی ايستگاه پمپاژ آب چابهار بدلیل عدم پرداخت حقوق و قطع سهمیه نهار 

به گزارش رسانک، امروز ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲، شركت فنی و مهندسی طرح و بازرسی‌ ايستگاه پمپاژ آب شيرين كن رمین چابهار در اعتراض به عدم پرداخت معوقات حقوق و دستمزد خود از سوی این شرکت و قطع سهمیه ناهار بومیان در روز جمعه دست به اعتصاب جمعی زدند.

گفته می‌شود که نیروهای این شرکت از دی ماه تاکنون حقوق دریافت نکرده اند و اخیرا به دستور مسئولین شرکت سهمیه نهار روز جمعه نیروهای بومی قطع شده  در حالی که مسافت زیاد شرکت با محل زندگی نیروها زیاد است و خود شرکت خارج از شهر و در نزدیکی شهر رمین می‌باشد.

گفتنی است که مشکلات زیادی در زندگی کارگران بخاطر عدم پرداخت بموقع حقوق وجود دارد و با پاسخگو نبودن کارفرما و مسئولین شرکت نیروهای آن دست به اعتصاب زده و به این وضعیت اعتراض کردند.

لازم به ذکر است روز ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲، نیروهای شرکت دلتا پیمانکار آب شیرین کن سایت آب نیرو پتروشیمی نگین مکران در اعتراض به عدم پرداخت معوقات حقوق خود از سوی کارفرما دست به اعتصاب زده بودند و قب از آن در روز ۱۰ دی‌ ماه ۱۴۰۲، یکی از نیروهای آب شیرین کن مکران وابسته به پتروشیمی مکران چابهار به دلیل عدم پرداخت حقوق ماهانه از سوی این شرکت با بالای رفتن به ساختمان نیم‌کاره در محوطه این شرکت اقدام به خودکشی کرده بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*