تحریم انتخابات از سوی سران و جوانان طوایف آسکانی و دینارزهی در شهرستان های راسک و سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار مردم شریف و نجیب راسک/ جکیگور /پشامگ و سرباز بزرگ می رسانیم.

پیرو انتشار برخی اخبار نادرست و گمانه‌زنی‌های جهت‌دار در خصوص حمایت طایفه ی بزرگ دینارزئی و آسکانی یکی از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌گردد:

طایفه ی دینارزئی و آسکانی به عنوان یک طایفه ی، بزرگ و فراگیر بین کل حوزه انتخابیه ضمن تحریم انتخابات  درخواست جدی از سایر طوایف و اقشار جهت عدم مشارکت در انتخابات را دارد.
و مردم سرباز زمین تا زمانیکه خون شهدای جمعه خونین زاهدان و خاش و شمسر پایمال بماند و عاملان و آمران و قاتلان این عزیزان به سه سزای اعمال ننگین شان نرسند.
رأی نخواهند داد.

لازم به یادآوری است که افرادی فرصت طلب از طایفه ی دینارزئی و آسکانی حمایت خویش را از تعدادی کاندیداهای مجلس اعلام نموده اند که این افراد از ما نیستند و نبوده اند و حمایت این افراد نمی تواند از طرف کل طایفه دینارزئی و آسکانی باشد.

لذا طایفه دینارزئی و آسکانی حمایت مکتوب ، شفاهی و حتی تلویحی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس را که با انتشار اطلاعیه های مجعول و سراسر کذب در روزهای پایانی تبلیغات که می خواهند بر تصمیم ، اراده ، رای و انتخاب آنان سایه بیاندازند را در این نابسامانی های اقتصادی تکذیب نموده و اینگونه خبرسازی های سراسر کذب را توهین آشکار به جامعه فهیم دینارزئی و آسکانی دانسته.

(از طرف طایفه دینارزئی و آسکانی)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*