ارسالی-درددل ها و مشکلات ساکنان پایین دست سد زیردان در دشتیاری

درددل ها و مشکلات ساکنان پایین دست سد زیردان در دشتیاری

سلام وقت بخیر اینجا دشتیاری یکی از روستاهای پایین دست سد زیردان است و این آبی که می‌بینید آب لوله کشی به روستاهای مجاور و پایین دست سد هست که وقتی بارون میاد در رودخانه کاجه در منطقه دشتیاری لوله های آب شکستگی دارند به همین خاطر در زمان بارندگی و طغیان رودخانه کاجو تا چند روز متوالی ما ناگزیریم همین آب گلی رو برای شستن ظرف، لباس، حمام و خیلی مصارف روزانه دیگه مصرف کنیم.

اگه بعد پنج دقیقه این ظرف رو خالی کنیم زیرش کلی گل هستش شما مسئولین بی کفایت که عرضه تعویض چند تا لوله رو ندارید، می‌خواهید شهرها رو آباد کنید و توقع دارید بهتون رای بدیم؟

خودتون و خونواده هاتون که حتی حاضر نیستید با این آب دست هاتون رو بشورید. تصورشم براتون سخته اما ما با همین آب گذران زندگی میکنیم و شاکر خداوندیم اما گله مند از مسئولین و دست اندرکاران.

ناگفته نماند مابقی مناطق دشتیاری همانند نوبندیان، باهو، کلانی و خیلی از روستاهای دیگه با کمبود شدید آب روبرو هستن و بخاطر همین اکثرا در این مناطق غرق شدگی در هوتک رخ می‌دهد.

مردم ما در تمام مناطق بلوچستان با بحران شدید آب روبرو هستن برای مشکلاتمان هیچ چاره اندیشی نمی‌کنید اما همین که فصل انتخابات میشه شروع می‌کنید به دادن وعده های پوچ و دروغین..

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*