شکستن شیشه یک خودروی پارک شده مشکوک در مقابل مسجد مکی با جمله توهین آمیز به اعتقادات مذهبی اهل سنت

به گزارش رسانک، امروز یکشنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، شیشه یک خودروی سواری پراید مشکوک که در مقابل مسجد مکی زاهدان با درج یک جمله توهین آمیز به اعتقادات مذهبی اهل سنت پارک شده بود، توسط افراد ناشناس شکسته شد.

بر اساس این گزارش، این خودرو از صبح امروز در مقابل مسجد پارک شده که بر روی شیشه عقب آن جمله عربی تحریک آمیزی با مضمون “لعنت خدا بر قاتل تو ای زهرا” نوشته شده بود که افراد ناشناس در پی مشاهده آن و با توجه به مشکوکیت آن شیشه عقب آن را شکستند.

این جمله تحریک آمیز در حالی بر روی این خودروی مشکوک نوشته شده که پیروان اهل سنت حضرت فاطمه، دختر پیامبر اسلام را مورد احترام دانسته و به خودشان هیچگاه اجازه توهین به او نمی‌دهند و معتقدند که دختر پیامبر به مرگ طبیعی وفات کرده است اما شیعیان متعصب معتقدند که حضرت عمر، خلیفه دوم او را به قتل رسانده است.

لازم به ذکر است که با توجه به سیاست های تفرقه افکنانه رژیم جمهوری اسلامی ایران و همچنین تغییر بافت جمعیت مرکز بلوچستان، شهر دزاپ تلاش‌های بسیاری در حال انجام است که نشان می‌دهد حکومت ایدئولوژیک جمهوری اسلامی قصد ایجاد اختلاف و تفرقه بین بلوچ ها و غیربومیان را دارد که این تلاش‌ها با توجه به اتفاقات و اعتراضات بعد از جمعه خونین زاهدان جهت کاستن قدرت اهل سنت افزایش پیدا کرده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*