تجمع اعتراضی شهروندان سراوانی مقابل ساختمان اداره برق بدلیل صدور قبض‌های میلیونی

به گزارش رسانک، امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲، شهروندان سراوان با اعتراض از صدور قبض‌های میلیونی برای مشترکین مقابل ساختمان مدیریت برق سراوان تجمع کرده و خواستار پیگیری مسئولین به مشکلات ناشی از صدور قبض‌های میلیونی شدند.

گفتنی است که طی روزهای اخیر کمپینی جهت اعتراض به صدور فیش های میلیونی برق در شهرستان شستون توسط فعالان اجتماعی شکل گرفته بود تا صدای اعتراض مردم را به گوش مسئولان برساند.

گفته می‌شود که شهروندان با اعتراض و ناراضی بودن از صدرو قبض‌های میلیونی برق، مقابل ساختمان شرکت توزیع برق تجمع کرده و اعلام کردند که توان پرداخت این مبالغ را ندارند.

این فیش ها در حالی صادر شده که اکثر شهروندان عنوان کرده اند که هیچ شغلی در شهرستان جز سوختبری وجود ندارد و این شغل هم با خطرات جانی و مشکلات و فراوان روبرو است و بضاعت مردم هم به همین شکل خیلی کم هست و هرگز توانایی پرداخت قبض‌هاس میلیونی برق صادر شده اداره برق را ندارند.

لازم به ذکر است که در چند ماه اخیر برای مشترکین اداره برق استان بلوچستان و سیستان قبض‌هایی با مبالغ میلیونی برای مشترکین تا سقف ۱۵ میلیون و بصورت نادر تا ۲۶ میلیون نیز صادر شده است و این در حالیست که این مشترکین هیچ گونه وسایل برقی جدید یا افزایش استفاده برق نداشته اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*