جزئیات بیشتر از کشته شدن یک سرباز وظیفه بلوچ توسط نیروی فاطمیون در پایگاه بسیج در زاهدان

به گزارش رسانک به نقل از حال وش، روز یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲، رسانه های حکومتی در خبری از کشته شدن یک سرباز وظیفه در پایگاه بسیج در زاهدان بدون ذکر هویت و جزئیات خبر داده بودند که مستندات جدید نشان می دهد در این تیراندازی مشکوک که مسئولین نظامی از انتشار جزئیات آن خودداری کرده‌اند یک سرباز وظیفه بلوچ با تیراندازی مستقیم یکی دیگر از نیروهای جدید که گفته شده از اعضای گروه شبه نظامی فاطمیون بوده در داخل پایگاه کشته شده است.

هویت سرباز وظیفه کشته شده بلوچ، “الیاس شه بخش”، ۱۹ ساله، فرزند نوراحمد اهل منطقه شیرآباد زاهدان عنوان شده است.

الیاس که دوره خدمت وظیفه خود را سپری می کرد در شامگاه یکشنبه سوم دیماه به طرز مشکوک و نامعلومی توسط نیروهای فاطمیون که اخیرا پس از حمله به مقر فرماندهی انتظامی راسک به پایگاه های نظامی در بلوچستان و سیستان با هدف ترمیم و بازسازی این نیروها اضافه شده‌اند به دلایل مبهمی در داخل پایگاه هدف تیراندازی مستقیم قرار گرفته و جان خود را از دست داده است.

پس از کشته شدن این سرباز وظیفه بلوچ توسط نیروی فاطمیون «محمدیان » رئیس پایگاه بسیج بشارتی زاهدان به خانواده این سرباز وظیفه بلوچ اعلام کرده که او در یک شوخی هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است و از توضیحات بیشتر و هویت و علت و انگیزه فرد ضارب به خانواده این سرباز خودداری کرده است در حالی که الیاس با اصابت سه گلوله به ناحیه گردن و سینه جان خود را از دست داده است.

گفته می‌شود که دوشنبه هفته جاری نیروهای سپاه به منزل الیاس شه بخش رفته و درباره موضوع کشته شدن وی با خانواده اش صحبت کرده‌اند که از  جزئیات این گفتگوهای رد و بدل شده اطلاع دقیقی تا این لحظه در دسترس  نیست. همچنین شاهدان عینی زخم‌هایی را روی پیکر بی جان الیاس شه بخش رویت کرده اند.

گفتنی است روز دوشنبه جنازه الیاس شه بخش تحت تدابیر شدید امنیتی از سوی نیروهای نظامی تا قبرستان محمدرسول الله زاهدان بدرقه و به خاک سپرده شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*