اشاره ضمنی مولوی عبدالحمید به خبر تلاش ناکام ماموران برای ترور خود و تاکید بر مبارزه جهت تحقق عدالت

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه زاهدان در فرازی از سخنان با درخواست از مسئولان برای «اجرای عدالت و رفع تبعیض» تاکید کرد که «ملت برای رفع تبعیض مبارزه می‌کند و‌ خواهان اجرای عدالت و آزادی بیان است».

مو‌لو‌ی عبدالحمید با توصیه به مسئولان از آنها خواسته است که از دنبال کردن «سیاست‌های شکست خورده دست بکشند و‌ اگر کسی سیاست های شکست خورده را دنبال بکند چیزی به جز از پشیمانی به دنبال ندارد».

مولوی عبدالحمید با تاکید بر اینکه در هر‌ نظام و سیستم اصل مردم هستند از حاکمیت خواست که «بگذارند مردم حرف بزنند و حرف آنها را نتنها گوش بکنند بلکه عمل بکنند».

مولوی عبدالحمید با توصیه به مردم و حکومت به «رعایت منافع ملی و منافع مردم» تاکید کرد که «ما برای ملت ایران تا زمانی که نفس در بدن داریم منافع دین و دنیای مردم را دنبال می‌کنیم و در این راستا هر تهدیدی را به جان می‌خریم»

مولوی عبدالحمید با اشاره ضمنی به تلاش ناکام نهادهای امنیتی برای ترور خود گفت «به شما مردم توصیه می‌کنم هیچگاه نگران هیچ چیزی نباشند. چرا که تا زمانی که خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی افتد و هیچی نمی‌شود. نه نگران باشید و نه جوش بزنید اما دعا بکنید دعا لازم و حیاتی است توصیه من به شما این است که آرامش خودتان را حفظ کنید. حرفها گفته می‌شود و در این طرف و آن طرف کم و زیاد می‌شوند.»

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*