طرح اتهاماتی جدید علیه مولوی عبدالحمید و مسجد مکی از طرف مسئولین رژیم جمهوری اسلامی

به کزارش رسانک، امروز چهارشنبه ٣١ خرداد ماه ١۴٠٢، مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری استان بلوچستان و سیستان در سخنانی عجیب عنوان کرده است: “عوامل مسجد مکی باید این ادعا را که فردی قصد داشته شخص آقای عبدالحمید (شیخ الاسلام ) را مسموم کند، ثابت کنند وگرنه باید در برابر قانون پاسخگو باشند.”

این سخنان بیانگر این قضیه است که رژیم جمهوری اسلامی ایران با رویکردی نوین در سیستم قضایی کشور، جایگاه شاکی و متهم را عوض کرده و با حمایت از متهم، خواستار محکومیت شاکی هستند.

بر مبنای همین گزارش، رژیم جمهوری اسلامی قصد دارد این موضوع را در قالب یک گزارش تهیه و از طریق صدا و سیما  پخش کند و با مظلوم نمایی و سیاه انگاری، از شخص دستگیر شده، یک ابرقهرمان بسازد.

وی همچنین با عنوان کردن این قضیه که «اگر افراد و بستگان این فرد شکایت دارند، می توانند شکایت کنند»، چراغ سبزی به مخالفان مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید برای شکایت و پرونده سازی علیه این مجموعه نشان داده است. 

لازم به ذکر است که این سخنان در حالی از سوی مسئولین رژیم مطرح می شود که رسانه و نهادهای وابسته به آن بارها اتهاماتی واهی علیه مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید مطرح کرده اند، اما هیچگاه تحت پیگرد قرار نگرفته و هیچ مقام مسئولی در این خصوص واکنش نشان نداده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*