مولوی عبدالغفار نقشبندی: همه مردم ایران بر علیه جمهوری اسلامی برخیرند

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ٣٠ خرداد ماه ١۴٠٢، مولوی عبدالغفار نقشبندی در ویدیویی که در کانال تلگرام خود منتشر کرده همه مردم ایران را مخاطب خود قرار داده و از آنها خواسته است که بر علیه جمهوری اسلامی بپاخیزند.

مولوی نقشبندی در این ویدئو می گوید: مردم شریف ایران، خطاب من اکنون به همه شما عزیزان است. این‌را بدانید که مردم بلوچستان، نه خون جوانانشان را فراموش می کنند، نه می بخشند و نه معامله می کنند. از شما هم می خواهم که نگذارید خون جوانان ما به هدر برود.

وی ادامه می‌دهد: مردم کوردستان و ایران، نگذارید خون مهساها، مجید رهنوردها به هدر برود.

او همچنین در ادامه سخنان خود اشاره ای به ممانعت رژیم جمهوری اسلامی ایران از مردم بر سر مزار عزیزان خود داشته و می گوید که خود حاکمان، قبرهای وابستگان خود را با طلا و جواهر مزیین کرده و مراسم سالگرد می گیرند در صورتی که دیوارهای سنگی قبرهای عزیزان ما مردم را تخریب می کنند.

مولوی نقشبندی در ادامه سخنان خود رژیم را مخاطب خود قرار داده و اظهار می کند که شماهایی که از خانواده ها و زن و فرزندان ماموران دزد و شرور و‌ جنایتکار کشته شده خود عکس برداری کرده ‌و فیلم  و‌ مستندسازی می کنید تا احساسات مردم را بر انگیزید چرا آن روی دیگر سکه را نشان نمی دهید؟! آن روی سکه که همین ماموران در زندان‌ها به جوانان تجاوز کرده، شلاق زده و با باتوم بر سر زنان و مردان می زنند و بر سوختبران شلیک کرده آنها را زنده زنده می سوزانند، سکوت میکنید.

ایشان همچنین از مردم درخواست می کند تا فرزندان خود را به سربازی نفرستند و می گوید تفنگ بر دوش گرفتن و برای این رژیم و خدمت کردن حرام شرعی است و کسانی که در این مسیر کشته شوند چه فارس یا بلوچ شهید حساب نمی شوند و فقط به هلاکت می رسند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*