زخمی شدن دو برادر در پی تیراندازی نیروهای نظامی در شهرستان چهبار

به گزارش رسانک، شب گذشته ١١ خرداد ماه ۱۴۰۲، تیراندازی نیروهای کلانتری شهرستان چابهار به سمت دو شهروند بلوچ منجر به زخمی شدن آنها گشت.

هویت این دو شهروند “محمد خانمحمدی (سارانی)” و “مهرداد خانمحمدی (سارانی)”، هر دو برادر و ساکن منطقه زیباشهر چهبار عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت یک بامداد خانواده این دو شهروند بدنبال تماس با مرکز پلیس ١١٠ شهرستان چابهار اعلام کرده‌اند که سارقین مسلح به منزلشان حمله کرده‌اند و پس از مقاومت اعضای خانواده، سارقان متواری شده‌اند.

بدنبال متواری شدن سارقین محمد و مهرداد با موتورسیکلت شخصی در مقابل درب منزلشان قصد تعقیب سارقین را داشته اند که نیروهای کلانتری سررسیده و بدون هیچگونه سوالی اقدام به تیراندازی به سمت این دو برادر کرده‌اند.

گفتنی است که در پی این تیراندازی هر دو نفر مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفته و تا لحظه تنظیم خبر در بخش آی سی یو بیمارستان امام علی چابهار بستری هستند و حال آنها وخیم گزارش شده است.

نیروهای نظامی پس از تیراندازی به سمت این شهروندان، مدعی شده‌اند که بصورت اشتباه آنها را مورد هدف گلوله قرار داده اند و تصور آنها این بوده که این افراد سارق هستند.

لازم به ذکر است محمد در حال گذراندن دوره سربازی در یگان امداد چابهار است و مهرداد، برادر بزرگتر او به کار کولرسازی مشغول است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*