به گروگان در آمدن دو تن دیگر از نیروهای نظامی در درگیری خاش توسط افراد مسلح بلوچ/ علت درگیری، گروگانگیری خانواده افراد مسلح توسط نهادهای امنیتی

به گزارش رسانک، روز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، درگیری نیروهای نظامی با افراد مسلح تحت محاصره منجر به گروگان گرفتن دو تن از نیروهای نظامی که قصد ورود به داخل منزل افراد مسلح را داشتند، شد.

بر اساس این گزارش، دو نیروی نظامی و دو تن از همسران نظامیان عالی رتبه در گروگان افراد مسلح قرار دارند.

گفته می‌شود این درگیری در خاش بدلیل بازداشت صابیه نارویی و عبدالمالک نارویی مادر و برادر یکی از افراد مسلح به نام بهمن نارویی فرزند یارمحمد که در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲، توسط ماموران امنیتی در زاهدان با هدف تسلیم شدن بهمن صورت گرفته رخ داده است.

پس از بازداشت صابیه نارویی، پسرش بهمن نارویی که تحت تعقیب بوده حاضر به تسلیم نشده و برای آزادی مادر و برادر خود که بیگناه بازداشت شده اند، اقدام به گروگان گرفتن همسر دو تن از نیروهای نظامی عالی‌رتبه کرده که منجر به درگیری شده و همچنان این درگیریها در منطقه اسلام آباد خاش ادامه دارد.

در همین راستا نیروهای نظامی و امنیتی با واسطه کردن یکی از سران طوایف خاش از افراد مسلح خواسته اند تا خود را تسلیم نمایند که تا لحظه تنظیم گزارش این درخواست از سوی آنان رد شده است.

گفتنی است که طی این درگیری رئیس پلیس اطلاعات خاش بنام سروان یاسر عبدلی کشته شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*