مولوی عبدالحمید: بدترین حاکم، حاکمی است که به ملت خود دروغ بگوید

رسانک/ امروز جمعه ١٢ اسفند ماه ۱۴۰۱، مولوی عبدالحمید در خطبه نماز جمعه زاهدان در واکنش به دروغگویی مقامات جمهوری اسلامی به ویژه وزیر خارجه این رژیم و همچنین مسمومیت دانش‌آموزان، سخنانی ارائه کرده که بخشی از آن به شرح زیر است:

دین اسلام به هیچ کس اجازه دروغ را نداده، مسئولان و حکومت های دنیا با ملت خود باید صداقت داشته باشند. بدترین حاکم، حاکمی است که به ملت خود دروغ بگوید. وقتی مردم کسی را به عنوان مسئول امر و یا رئیس انتخاب کنند و مردم به او اعتماد کنند و او به مردم و ملت دروغ بگوید این بدترین دروغ است. صداقت و راستی نجات است و دروغ باعث هلاکت و بدبختی است این نکته ای است که در حدیث پیامبر آمده و به آن اشاره شده است.

برخی از مسئولان در دروغ گفتن هیچ درنگ نمی کنند و فورا دروغ می گویند مثلا یک مسئولی در غرب گفته بود که در اعتراضات هیچ کس کشته نشده و هیچ کس در زندان نیست و ما تعجب کردیم که چه واضح دروغ می گوید با این که در اعتراضات اخیر بسیاری کشته و چه بسا در زندان هستند. در همین مصلای زاهدان جمعه خونین زاهدان چندین نمازگزار شهید شدند.

هیچ حکومت و نظامی حق ندارد که بر خلاف واقعیت سخن بگوید هر چند نظام اسلامی باشد و هیچ نظام اسلامی تا قیامت نمانده حتی هیچ نظام عادلانه تا قیامت نمانده و هیچ نظامی که بر ملت ظلم کرده هم تا قیامت ادامه نداشته. همه می روند و هیچ کس جاودانه نیست چیزی که می ماند صداقت و خدمت به خلق است همه رفتنی هستیم.

در جریان مسمومیت مدارس دخترانه در کشور، دختران ایرانی را مورد هدف قرار دادند و برای همه ملت پریشانی بوجود آوردند و این جریان بسیار سنگین است و این سه ماه هست که شروع شده و صدها دختر مسموم شدند و هدف اصلی این جریان دختران بوده و عجیب است تا کنون شناسایی نشده است. چه کسی باور می کند که مسئولان و امنیتی ها نمی دانند. مسائل جزیی فورا شناسایی می شوند و این مساله ای به این بزرگی تا کنون شناسایی نشده در حالی که دولت همه امکانات را دارا است تاکنون شناسایی نشده جای تعجب دارد. بسیاری بر این باورند که این یک نوع سرکوب اعتراضات است و با روش مسموم کردن، دختران را هدف گرفته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*