مهاجرت دستکم دويست هزار نفر از شستون در صورت عدم توجه به بحران آب این شهرستان

به گزارش رسانک، امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰، ملک فاضلی عضو مجلس ایران، در تذکر شفاهی جلسه علنی مجلس، در هشداری به وزیر نیرو گفته که اگر برای آب حوزه انتخابیه تدبیری اندیشیده نشود، طی ۲ سال، جمعیت ۲۰۰ هزار نفری مجبور به مهاجرت خواهند شد. همچنین گسترش و توسعه برق نیز ضروری است.

 ملک فاضلی خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرده که وضعیت راه های شهرستان شستون که از نظر گسترش ۲۵ درصد است مورد توجه قرار گیرد، چون نیازمند گسترش راه ها هستیم. همچنین فرودگاه شستون که به خوبی آماده شده است، حداقل دو پرواز تهران به شستون به صورت ارتباطی با سایر شهرستان ها داشته باشد.

همچنین فاضلی با اشاره به مشکل اینترنت در شهرستان شستون گفت: «کمبود اینترنت فریاد خوشایند بهترین های جامعه یعنی دانش آموزان و دانشجویان را به فلک رسانده و خود این فریاد، اینترنت شده است. امیدوارم که وزیر ارتباطات چاره جویی مفیدی را داشته باشد.»

فاضلی از وزیر آموزش و پرورش نیز درخواست کرده که اگر قرار است اینترنت اینگونه باشد، وزیر بهداشت در جهت واکسیناسیون همکاری داشته باشد تا آموزش حضوری انجام گیرد.

ملک فاضلی افزوده که چاره اشتغال در منطقه، بازارچه های مرزی هستند که امیدوارم در این مورد چاره اندیشی به موقع انجام گیرد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*