عدم سرویس دهی آنتن همراه اول و نبود اینترنت در روستای بندان در شهرستان سرباز

رسانک/ نبود اینترنت و عدم سرویس دهی تنها دکل نصب شده در نزدیکی روستای بندان از توابع شهرستان سرباز، شهروندان این روستا را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

سوءمدیریت و عدم برنامه ریزی مناسب در نصب محل دکل “همراه اول” توسط مسئولان مخابرات باعث شده تا علیرغم نزدیک بودن این روستا به محل نصب آنتن، از سرویس دهی این اپراتور محروم باشند.

با توجه به قطعی مکرر فیبر نوری و نبود تلفن ثابت، اینترنت این روستا نیز با مشکلات و قطعی های زیادی روبرو است.

گفتنی است که مردم جهت برقراری ارتباطات ضروری مجبور هستند تا به ارتفاعات و پشت بام‌ها بروند که این ترفند نیز در همه نقاط روستا ممکن نیست.

این در حالی است که با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، دانش آموزان و دانشجویان این روستا از حاضر شدن در کلاس های درس محروم میباشند.

در ماه‌های اخیر جوانان این روستا با راه‌اندازی کارزار جمع‌آوری امضا در تلاش برای جلب توجه مسئولین و رفع مشکل تلفن همراه و اینترنت بوده اند ولی بی‌کفایتی مسئولین در اداره مخابرات شهرستان سرباز منجر به عدم نتیجه گیری این جوانان شده است.

لازم به ذکر است که این روستا در منطقه بسیار استراتژیک “سه راهی پل سرباز” قرار دارد و رفع مشکل تلفن و اینترنت این روستا می‌تواند به مسافران مسیر پهرهشستونچهبار نیز امکان دسترسی در این محل را بدهد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*