توهین و هتک حرمت دختران و ملت بلوچ در رسانه رژیم/ سکوت خفت بار نمایندگان استان

به گزارش رسانک، خسرو معتضد که یکی از کارشناسان برنامه رادیویی تاریخ ایران است در برنامه زنده به دختران و ملت بلوچ توهین و هتاکی کرد.

معتضد در این برنامه با خطاب قرار دادن دختران بلوچ گفته که «در زمان گذشته دختران بلوچ را می دزدیدن و به شیوخ عرب خلیج فارس می فروختند.»

این صحبت های کارشناس مسائل تاریخی جمهوری اسلامی واکنش تند شهروندان بلوچ را به همراه داشته است.

تلاش رژیم برای وارونه جلوه دادن تاریخ بلوچستان در حالی میباشد که بلوچستان، آنقدر سرزمین پربرکتی بوده که برخی از سایر ممالک برای خرماچینی به بلوچستان می‌آمدند تا بتوانند با خرماهای ته مانده از نخل های بلوچستان، روزگار خود را بگذرانند.

تاریخ سازی جعلی و غیرواقعی توسط رژیم جمهوری اسلامی و عوامل آن کار تازه ای نیست.

این دروغ پردازی از سوی رژيم جمهوری اسلامی ایران و توسط خسرو معتضد در حالی صورت می‌گیرد که اصولاً ملل و اقوامی که از خود تاریخ و تمدن ندارند، اقدام به مطرح کردن این مسائل بر علیه سایر ملل می‌کنند.

در این میان سکوت خفت‌بار نمایندگان بلوچ در مجلس ایران نسبت به این هتک حرمت زنان بلوچ توسط دروغ پردازان فاشیست نیز در حافظه تاریخی ملت بلوچ ثبت خواهد شد و لکه ننگین دیگری بر کارنامه این نمایندگان خواهد گذاشت.

لازم به ذکر است که در چند هفته اخیر تلاش رژیم برای “خوب توصیف کردن مهار کرونا در کتاب های درسی” و تاریخ سازی معاصر با واکنش های مخالف زیادی مطرح شده بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*