دختر مدال‌آور اهل دُزاپ، رتبه سه رقمی آزمون سراسری را بدست آورد

رسانک/ هلیا خمر دختر ورزشکار بلوچستان و سیستان مقام برتر کاراته استان بدون شرکت در هیچ کلاس کنکور و تقویتی رتبه سه رقمی رشته تجربی آزمون سراسری را بدست آورد.

خمر رتبه ۹۳۵ کنکور علوم تجربی را بدست آورده است.

وی در این باره گفت: با حمایت‌های خانواده علاوه بر موفقیت‌های درسی، پارسال مقام اول در رده جوانان وزن ۴۵ کیلو استانی و وزن ۴۵ کیلو در تهران را برای سبک شوتوکان اس کی ای کاراته به دست آوردم.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست برای انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزاپ است ادامه داد: خانواده در موفقیتم نقش بسیار مهمی داشتند و معتقدم آرامش و فراهم کردن محیط خوب از سوی اعضای خانواده برای درس خواندنم سبب این موفقیت شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر توجه به مفهومی خواندن متون درسی فعالیت‌های ورزشی را نیز در کنار درس مورد نظر داشتم تصریح کرد: درس خواندن موجب کسب آرامش می‌شود و به نسل جوان توصیه می‌کنم اگر واقعاً به درس و آینده تان علاقه مند هستید در کسب علم و دانش کوشا باشید؛ تلاش کنید و درس بخوانید.

خمر با بیان اینکه در هیچ کلاس تقویتی و فوق العاده شرکت نکرده است، خاطرنشان کرد: تمام تحصیلم در یک مدرسه معمولی بوده و سعی داشتم با تکیه بر توان و تلاش خودم به موفقیت برسم.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*