شکواییه شهروندان مئگس از نبود جاده مواصلاتی استاندارد/ مرمت جاده مئگس_ایرندگان جزو برنامه ها تعریف نشده است

به گزارش رسانک شماری از شهروندان مئگس از نداشتن جاده مواصلاتی استاندارد به دلیل نداشتن روکش مناسب ابراز گلایه کردند و خواستار مرمت و بازسازی برخی از محورهای این منطقه شدند.

به گفته شهروندان مئگسی این جاده چاله های فراوانی دارد که تردد را برای خودروها با مشکل مواجه کرده و از زمان احداث آن بیش از ۱۵ سال می گذرد اما هیچ گونه مرمت و بازسازی انجام نشده است.

در همین راستا نواب بارک زهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مئگس گفت: محور مواصلاتی مئگس به ایراپشان جزو پروژه های ستاره دار و اولویت دار شهرستان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مسیر کافه بلوچی به آشار به طول ۳۵ کیلومتر است، افزود: در حال تهیه مصالح مورد نیاز جهت اجرای عملیات روکش آسفالت این محور هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مئگس با اشاره به اینکه جاده مهرستان به ایرندگان در حال حاضر جزو برنامه های اولویت دار نیست که روکش آسفالت و مرمت و بازسازی آن انجام شود، ادامه داد: با توجه به اینکه مسافت این جاده ۵۲ کیلومتر است، به اعتبار کلانی نیاز دارد و باید برآوردهای لازم انجام شود اما از آنجایی که این جاده جزو برنامه های تعریف نشده است تاکنون بازگشایی نیز انجام نشده و بهتر است شهروندان از مسیر مئگس به واش تردد کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*