دست به کار شدن اهالی روستاهای بلوچستان برای برقراری دوباره راههای مواصلاتی

رسانک/ پس از باران های سنگین اوایل بهار ۹۹ راههای مواصلاتی بسیاری از روستاهای #اقلیم_بلوچستان یا قطع و یا تخریب شده اند. مسئولان وزارت راه و ترابری در این مناطق بارها با پروپاگاندای پوشالی اعلام کرده اند که کلیه مسیرها باز شده است در حالی که عملا هیچ گونه اقدام مثبتی از سوی آنها جهت بازسازی و بازگشایی راههای مواصلاتی صورت نگرفته است.

در این میان اهالی بسیاری از این روستاها همچون #گروکدپ از توابع شهرستان گِه جهت بازگشایی مسیر روستای خودشان دست به کار شده اند.

یک شهروند بلوچ از رودبار زمین به رسانک گفت: “تبلیغات رسانه ای مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هیچ سودی برای مردم نداشته و تا امروز هجدهم فروردین بسیاری از مسیرها با لوله گذاری و یا جاده خاکی انجام می‌شود”.

این شهروند افزود: “کیلومترها از جاده های ارتباطی این مناطق خسارت دیده و راههای مواصلاتی تا حدی غیر قابل گذر هستند که میلیاردها تومان بودجه جهت بازگشایی لازم است.”

تا زمانی که #ملتبلوچ، #حقحاکمیت_ملی خود را در سرزمین مادری اش بدست نیاورده باشد یا در جذب بودجه با مشکل مواجه خواهد شد و یا بودجه های سرزمینش در جاهای دیگر صرف می شوند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*