حضور پزشکان عمومی شهرستان گه در طول هفته در خارج از شهرستان و مراکز شیوع کرونا

اختصاصی رسانک/ گزارش های موثق از درون شبکه بهداشت و درمان شهرستان گِه حاکی از پنهان‌کاری شدید این شبکه در قبال اطلاع رسانی به موقع و درست از وضعیت کنونی و برخی از دکترهای عمومی شاغل در بیمارستان محمدرسول الله هستند.

چنانچه این سیاست شبکه بهداشت و درمان #گه تداوم داشته باشد شاهد فاجعه ای به مراتب بزرگتر از آنچه که روز بیستم فرودین ۹۹ رخ داده؛ خواهیم بود.

در ایام سخت کرونا، این شبکه با تهیه لیست های صوری از “شیفت های پزشکان عمومی شاغل در این شبکه” آنطور وانمود کرده که همه شاغلان در آنجا حضور دارند در حالی که دکترها چراغ زاده،آزاد فلاح و آهنی در مرخصی و تعطیلات بهاری بسر می برند.

طبق اطلاعات رسیده دکتر قنبریان نیز در تاریخ ۲۴ فروردین ماه ۹۹ راهی مرخصی خواهد شد.

در این سیاست که دکتر فرامرز آتشی غنچه با همراهی همایون دادگر رئیس شبکه بهداشت و درمان گه نقش اصلی این جنایت را در این برهه حساس شیوع کرونا بازی می کنند، در ظرف ۴ الی ۵ روز تا یک هفته فقط یک تا نهایتا ۲ نفر در حال شیفت دادن میباشند و سایرین به محل سکونت اصلی و یا شهرهای که کانون های شیوع کرونا هستند راهی می شوند و سپس بدون هیچ حساسیت و انجام تستی جهت بررسی ناقل بودن شان به کووید ۱۹ سرکار بر می گردند.

با توجه به خبر روز بیستم فروردین مبنی بر مبتلا بودن پزشک اورژانس بیمارستان محمد رسول الله شهر گه به #ویروس_کرونا اکنون امکان انتقال هرچه بیشتر این ویروس توسط افرادی که اسامی شان در “لیست صوری شیفت های پزشکان عمومی” آمده ولی عملا در این شهرستان حضور ندارند؛ بیش از پیش احساس می شود.

لذا سزاوار است مرکز شبکه بهداشت و درمان گه این رفتار جنایت کارانه در حق مردم شهرستان گه و شهرستان های همجوار را با فرا خواندن آنان و غربالگیری آنها از نظر ناقل بودن ویروس کرونا بدلیل حضور آنها در کانون های شیوع کووید ۱۹؛ پایان دهد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*