بیانیه طایفه کبدانی در تحریم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس

“ما جوانان و آزادیخواهان «طایفه بزرگ کبدانی» در انتخابات نمایشی (انتصابات) حکومتی به هیچ عنوان به هیچ احدالناسی رأی نخواهیم داد و این سیرکی که حکومت آن را از طریق سران طوایف جولان می‌دهد را به طور کلی تحریم می‌کنیم و هرکسی که در انتخابات شرکت بکند و برای انتخابات تبلیغات بکند را خائن به خون جوانان ملت بلوچ و مخصوصاً طایفه بزرگ کبدانی می‌دانیم و راهشان را از دلیرمردان و شیرمردان این طایفه که برای آزادی و عدالت جانشان را فدا کردند، جدا می‌دانیم.

کسانی که رأی می‌دهند به خون شهید کالیا بلوچ (نعمت الله کبدانی) و تمام شهدای طایفه کبدانی و ملت بلوچ که در جمعه خونین به شهادت رسیده‌اند، پشت کرده و جزو اهل حق نیستند و در تاریخ از آن‌ها به عنوان کسانی یاد می‌شود که شریک در جرم بوده و در جنایت رژیم سفاک را همراهی کرده‌اند.

طایفه کبدانی و اهالی بازار مشترک جزو اولین کسانی بودند که در جمعه خونین همراه با دیگر طوایف و مناطق جلوی دشمن ظالم با اقتدار و مردانگی ایستادند و جان عزیزشان را تقدیم به سرزمین مادری‌شان یعنی بلوچستان کردند.

در گذشته و در حال بزرگان و مشاهیر طایفه همیشه در سوی حق ایستاده‌اند و همگام با علما و روحانیون اهل حق همچون حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید (حفظه‌الله) بوده‌اند و با اهل باطل جنگیده‌اند و نام طایفه را همیشه سربلند و سرافراز کرده‌اند و به کسانی که می‌خواهند از نام طایفه سوءاستفاده بکنند و پای به خون شهدا بگزارند به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد.

ما جوانان و آزادیخواهان طایفه کبدانی از تمام مردم طایفه و ملت بلوچ می‌خواهیم تا انتصاباتی که هیچ منفعتی برای مردم ما ندارد را تحریم بکنند و در دام رژیم قرار نگیرند و با تحریم انتخابات مشت محکمی به خامنه‌ای و نمایندگانش بزنند.

از طرف جوانان و آزادیخواهان طایفه بزرگ کبدانی بلوچ و اهالی منطقه بازار مشترک زاهدان”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*