ترور یکی از شهروندان بلوچ اهل غرب بلوچستان در شهر کراچی توسط افراد مسلح ناشناس

به گزارش رسانک، شب گذشته ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، یک شهروند بلوچ اهل غرب بلوچستان و از مخالفان رژیم جمهوری اسلامی ایران بدنبال تیراندازی افراد مسلح ناشناس در شهر کراچی ترور شد.

هویت این شهروند بلوچ، حاجی “ایوب گهرامزهی (سربازی)، حدودا ۴۵ ساله، فرزند مولوی عبدالقادر، اصالتا اهل روستای نصیرآباد واقع در شهرستان سرباز و ساکن منطقه ملیر در کراچی عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، شب گذشته ایوب در حالی که با همسر و دختر خردسال خود در حال رفتن به منزل خود بودند توسط دو راکب موتورسیکلت مورد هدف تیراندازی قرار گرفته و با اصابت چندین گلوله جان خود را از دست داده است.

گفتنی است که در این تیراندازی به همسر و فرزند این شهروند آسیبی نرسیده است.

گفته می‌شود که حاجی ایوب که قبلا در کشور امارات ساکن بوده از سال ٢٠٠٨ فعالیت سیاسی خود را علیه رژيم جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده بود.

لازم به ذکر است که طی ماه‌های اخیر با توجه به توافقات مخفی صورت گرفته امنیتی توسط رژيم های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان شمار زیادی از مبارزان و مخالفان سیاسی دو حکومت در دو طرف مرز توسط نهادهای امنیتی ترور شده‌اند که دو مورد آخر در روزهای ٣٠ بهمن و ٣ اسفند ماه ۱۴۰۲ با ترور “وسیم بادینی” در سراوان در غرب بلوچستان و “اسماعیل شه‌بخش” در پنجگور واقع در شرق بلوچستان رخ داده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*