تحریم انتخابات؛ حبیب الله دهمرده و جنایاتش در حق مردم بلوچستان و سیستان

رسانک/ ویدئوی دریافتی، نارضایتی یک شهروند را از حبیب الله دهمرده، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس رژیم جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد که با سیاست های خود باعث خشک شدن چاه نیمه‌های منطقه سیستان شده است.

مافیای قدرت و افراد متنفذ مانند حبیب الله دهمرده و حسینعلی شهریاری در منطقه سیستان در شمال بلوچستان با افتتاح پروژه هایی مانند انتقال آب دریای بلوچستان و تخصیص بودجه هایی کلان برای حفر چاه های عمیق، اختلاس های میلیاردی کرده در حالی که بعد از اتمام پروژه به مناسب نبودن آب جهت شرب اذعان شده است.

گفتنی است که رسانه های حکومتی در تابستان ١۴٠٢ در گزارشی از سلسله نشست‌های آینده‌پژوهی برنامه‌های حفاظت و احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور به نقل از رضا مکنون، رئیس شاخه مهندسی عمران فرهنگستان علوم نوشت: «آب‌های ژرف استخراج‌شده در سیستان برای آنالیز به آلمان ارسال شد که نتایج آنالیز آنها حکایت از وجود ۸ عنصر سنگین در آن دارد. بنابراین، امکان شرب ندارد و در این زمینه شکست خورده‌ایم.»

این در حالی است که اختلاسگران و مافیای حکومتی وابسته به حبیب الله دهمرده، عضو مجلس ایران با تبلیغات فراوان آن را دست‌آوردی بزرگ معرفی کرده بودند و از این طریق بر دیپلماسی ضعیف خود جهت گرفتن حق آبه رودخانه هیرمند از افغانستان سرپوش گذاشته‌اند.

علاوه بر این، گزارش های متعددی در سال های اخیر منتشر شده که نشان می‌دهد بسیاری از تانکرهای حمل گاز متعلق به مافیای حبیب الله دهمرده از زابل هستند که پس از دریافت گاز آن را به کشورهای پاکستان و افغانستان منتقل می‌کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*