کشته و مجروح شدن شش نفر در درگیری مخالفان رژیم جمهوری اسلامی ایران و نیروهای اطلاعات سپاه در شرق بلوچستان 

به گزارش رسانک، روز گذشته ٣ اسفند ماه ۱۴۰۲، در پی حمله نیروهای اطلاعات سپاه در منطقه‌ای مرزی واقع در شرق بلوچستان برای کشتن یکی از مخالفین رژیم جمهوری اسلامی، یک شهروند بلوچ به همراه یکی از همراهانش مجروح و دو تن از نیروهای اطلاعات سپاه کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

هویت این شهروند بلوچ که مورد حمله قرار گرفته حاجی “اسماعیل شه بخش”، حدودا ۴۶ ساله، فرزند ابراهیم، اهل سرجنگل بخش کورین زاهدان و ساکن شرق بلوچستان می‌باشد. 

از هویت فرد دیگر که همراه اسماعیل و مجروح شده و نیز هویت کشته و مجروحین نیروهای سپاه که بومی منطقه بودند تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست. 

بر اساس این گزارش، شب گذشته حوالی ساعت ده، نیروهای بومی اطلاعات سپاه با چندین خودرو شخصی در یکی از شهرهای مرزی شرق بلوچستان، در مسیر حرکت خودروی حاجی اسماعیل کمین کرده و اقدام به تیراندازی و تبادل آتش کرده اند که در این درگیری اسماعیل و همراهش زخمی و از بین نیروهای امنیتی نیز دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. 

در این درگیری اسماعیل مورد اصابت یک گلوله قرار گرفته و حال وی مساعد گزارش شده ولی همراهش مورد اصابت چندین گلوله از ناحيه شکم قرار گرفته و حال وی وخیم است. 

لازم به ذکر است که حاج اسماعیل از سن ۱۷ سالگی پس از درگیری با نیروهای امنیتی در سرجنگل کورین واقع در زاهدان از کشور خارج شده و حدود سی سال است که در شرق بلوچستان سکونت دارد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*