مجروح شدن دستکم دو دانش‌آموز در پی برخورد دو خودرو در شهرستان سرباز

به گزارش رسانک، روز گذشته ١٨ بهمن ماه ۱۴۰۲، برخورد خودرو سایپای سوختبر با دانش آموزان در روستای باتک از توابع شهرستان سرباز منجر به زخمی شدن دستکم دو دانش آموز بلوچ شد.

از هویت این دانش آموزان تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست ولی گفته می‌شود که به وسيله آمبولانس به مرکز بهداشتی سرباز (کلات) منتقل شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این دانش آموزان بدلیل نبود سرویس مدرسه مجبور شده بودند با خودروی عبوری از مدرسه به منزل خود بروند که خودرویشان در بین مسیر با یک خودروی سوختبر برخورد کرده است.

همچنین بدلیل خرابی آمبولانس مرکز اورژانس روستای باتک و نبود پزشک در این مرکز درمانی، پس از اعزام آمبولانس “پل سرباز” که بیش از بيست کیلومتر با محل حادثه فاصله دارد، دانش آموزان با تأخیر به مرکز درمانی منتقل شده‌اند که این امر باعث وخامت حال دانش آموزان شده است.

گفتنی است که در ۴ آذر ماه ۱۴۰۲، یک مینی بوس حامل دانش آموزان بلوچ در شهرستان قصرقند واژگون و آتش گرفت که شماری از آنها زخمی شدند.

همچنین در حادثه‌ای مشابه در روز ١۶ آبان ماه ۱۴۰۲، پنج دانش آموز بلوچ در شهرستان سرباز که بدلیل نبود سرویس مدرسه مجبور شده بودند با خودروی سوختبر به مدرسه بروند، در مسیر با واژگونی خودرو دچار حادثه شده و مجروح شدند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*