مجروح شدن دستکم دو سوختبر بلوچ در پی تیراندازی سارقین مسلح در سراوان

به گزارش رسانک، شامگاه روز گذشته ٧ دی ماه ۱۴۰۲، راهبندان و تیراندازی سارقان مسلح در مسیر سوختبران در منطقه کله‌گان جالک، از توابع شهرستان شستون (سراوان) منجر به مجروح شدن دستکم دو سوختبر بلوچ شد.

هویت یکی از این سوختبران، “حامد شه بخش” و دیگری با فامیلی “براهویی”، هر دو نفر اهل زاهدان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، سارقین مسلح با راهبندان مسیر موتورسیکلت های سوختبر به سمت تعدادی از آنها تیراندازی کرده‌اند که دستکم دو نفر مجروح شده و همراهان این افراد، آنها را به بیمارستان رازی سراوان منتقل کرده‌اند.

برخی گزارش‌های تأیید نشده سوی مجموعه رسانک حاکی از آن است که در پی این تیراندازی ها چند نفر از سوختبران کشته شده‌اند و به سردخانه شهر سراوان منتقل شده‌اند.

گفتنی است که همچنین گزارش های دریافتی متعدد از مناطق مرزی سراوان نشان می‌دهد که اخیراً برخی نهادهای امنیتی و نظامی از جمله مرصاد، اداره اطلاعات و سپاه پاسداران با مسلح کردن افراد شرور و نشان دادن چراغ سبز از آنها خواسته اند که با ایجاد ناامنی و سرقت‌های مسلحانه جلوی سوختبران بلوچ را گرفته و مانع کار کردن آنها شوند.

لازم به ذکر است که طی چند ماه اخیر خبرهای زیادی در رابطه با تیراندازی افراد مسلح به سمت سوختبران و خودروهای باربر در مناطق مرزی شستون (سراوان) مخابره شده است. 

https://whatsapp.com/channel/0029VaDp6y3HwXbIpfxOhE2f

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*