پول های کلان از جیب مردم جهت از بین بردن محیط زیست بلوچستان

به گزارش رسانک، پنج ابرپروژه انتقال آب دریا به صورت مشترک بین وزارت نیرو، صمت و دیگر بخش‌های حاکمیت و بخش‌های خصوصی (سپاه) در حال اجرا است.

این پروژه‌ها که رژیم جمهوری اسلامی ایران بابت آنها بیش از ۸ میلیارد دلار، به سپاه و سازمان های وابسته به آن پرداخت کرده، شامل انتقال آب از خلیج فارس در استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان، انتقال آب به اصفهان از منطقه سیریک، پروژه کریدور شرقی برای انتقال آب از چابهار به سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، خط انتقال آب به هرمزگان، کرمان و یزد و همچنین خط انتقال آب به استان فارس است.

صرف هزینه های هنگفت جهت پروژه هایی که کارشناسی نشده اند و سال ها به درازا می کشند و هیچگاه به نتیجه نمی رسند، از مهمترین ویژگی های رژیم جمهوری اسلامی ایران است که بدین طریق بتواند به آسانی پول را از جیب مردم خارج و آن را به جیب سپاه که بازوی اجرایی این رژیم است واریز کند.

لازم به ذکر است انتقال آب منجر پدیده های جدیدی به نام کویر دریایی خواهد شد.

کویرهای دریایی به مناطقی اطلاق می شود که آب دارد ولی هیچ موجود زنده ای و هیچ ماهی، آبزی و حتی مرجان در آنجا وجود ندارد و علت آن این است که دمای آب چنان افزایش پیدا کرده و آلودگی آن به حدی بالا رفته که امکان زیست هیچ موجود زنده ای در آن وجود دارد. علاوه بر آن، با این عمل اندک درآمد ماهیگیران نیز از بین می رود.



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*