مولوی ساداتی: از مسئولان ناکارآمد، حقوق بنیادین شهروندان پایمال شده است

به گزارش رسانک، امروز جمعه ٢۶ آبان ماه ۱۴۰۲، مولوی سید عبدالصمد ساداتی در بخشی از سخنان مراسم نماز جمعه سراوان با اشاره به مشکلات عدیده در استان و بالاخص شهرستان سراوان خاطرنشان ساخت: در حالیکه کشور ما سرشار از ثروت و منابع خدادادی است؛ چرا مردم این منطقه برای معیشت و درمان و تهیه نفت و گاز و بنزین مورد نیاز خود در رنج و سختی باشند.

وی افزود: از اختلاس، مافیا و بی مسئولیتی برخی از افراد به ظاهر مسئول است که مردم ما برای اولویات زندگی این مشکلات و گلایه را دارند و عین خیال این افراد که مسئولیت دارند هم نیست که مردم در صف های کیلومتری هستند و چیزی ندارند.

مدیر دارالعلوم زنگیان شستون (سراوان) خاطرنشان کرد: در سراوان حتی زنان مسن کپسول سیلندر گاز روی دوش خود می گذارند و تا چندین روز و هفته می روند و می آيند اما گاز گیر نمی آید که این معضل چندین ساله لاینحل باقیمانده و یا اینکه گلایه از کمبود دارو و درمان است و در مناطقی از استان آب آشامیدنی را از هوتک یا گودال بر می دارند و طعمه تمساح می شوند.

مولوی ساداتی ابراز داشت: همیشه از درد و رنج مردم گفته شده است و مردم انتظار دارند به این مشکلات که از امروز و دیروز نیست بلکه سال‌هاست با آن مواجه هستند رسیدگی شود و کسانیکه توانایی انجام وظیفه ندارند نباید عهده دار مسئولیت شوند بلکه باید امور به افراد شایسته و توانمند واگذار شود.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*