پرونده سازی جدید علیه مولوی عبدالحمید؛ رسانه های حکومتی از ضبط دو محموله اختصاصی استارلینک برای دفتر مولوی خبر دادند

به گزارش رسانک، امروز دوشنبه ١۵ آبان ماه ۱۴۰۲، خبرگزاری حکومتی فارس در ادامه فشار و پرونده سازی علیه مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان توسط رژیم جمهوری اسلامی ایران، مدعی شده که بیست و دو دستگاه ارتباطی و استارلینک که توسط آژانس امنیت ملی آمریکا وارد کشور شده بود که دو دستگاه از آنها متعلق به دفتر مولوی عبدالحمید بوده است.

در گزارش این خبرگزاری آمده است: “۲۲ دستگاه ارتباطی و استارلینک آژانس امنیت ملی آمریکا با ردیابی نیروهای امنیتی ایران ضبط شد. پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که مقصد اصلی دو محموله از ۲۲ دستگاه تجهیزات ارتباطی و استارلینک ارسالی «N.S.A»، اختصاصی دفتر مولوی عبدالحمید در خیابان خیام زاهدان بوده است.”

این رسانه، همچنین بدون ذکر هویت، خبر از بازداشت ۵ نفر از عوامل دریافت کننده و بهره بردار این تجهیزات در زاهدان داده است.

گفتنی است که پیش از این و در طول سیزده ماه اخیر و خصوصا پس از جنایت دو جمعه خونین زاهدان در ۸ مهر و خاش در ١٣ آبان ١۴٠١ توسط جمهوری اسلامی، رسانه‌های حکومتی بارها مولوی عبدالحمید را تهديد کرده و به نشر اتهامات مختلف و پرونده سازی علیه مولوی عبدالحمید اقدام کرده‌اند.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*