مرگ مغزی یک کودک بلوچ بر اثر تاخیر در درمان در بیمارستان امام علی چابهار

به گزارش رسانک، یک کودک ۱۳ ساله بلوچ در پی واژگونی موتورسیکلت و خونریزی داخلی و عدم رسیدگی پزشکی در بیمارستان امام علی چابهار پس از ۱۵ ساعت بیهوشی دچار مرگ مغزی شده است.

از هویت این کودک ۱۳ ساله بلوچ که ساکن چابهار عنوان می‌شود تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این ویدئو منتشر شده در فضای مجازی این کودک بلوچ روز دوشنبه ٢٧ آذر ماه ۱۴۰۲، بر اثر واژگونی موتورسیکلت و مجروح شدن به بیمارستان امام علی چابهار منتقل شده و هوشیاری وی ۱۰ بوده است.

گفته می‌شود که بر اثر ضربه وارد شده به ناحیه سر لک خونی در بدن وی بوجود آمده که در پی عدم رسیدگی پزشکی و تشخیص نادرست مبنی بر اینکه وضعیت وی نرمال است پس از ۱۵ ساعت بیهوش و دچار خونریزی داخلی و مرگ مغزی شده است.

بر اساس این ویدئو تشخیص وجود لک خون در اثر ضربه وارد شده به ناحیه سر با سیتی اسکن از طرف فوق تخصص در تهران تایید و اعلام شده این کودک نیاز به عمل ندارد و با تجویز دارو درمان می‌شود اما بیمارستان امام علی چابهار با تشخیص بر اینکه وضعیت بیمار نرمال است و ندادن داروی تجویز شده فوق تخصص باعث خونریزی داخلی بیمار و دچار مرگ مغزی این کودک شده‌ است.

لازم به ذکر است بیمارستان امام علی چابهار بخاطر موارد زیادی از حوادث مسابه در بین مردم بعنوان کشتارگاه امام علی چابهار شناخته می‌شود و بارها از طرف شهروندان در خصوص عدم ارائه خدمات و رسیدگی به بیماران و قصور پزشکی و نبود پزشک مجرب و مرگ مادران باردار گزارش های منتشر شده است.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*