تکذیب ادعای خبرگزاری فارس مبنی بر ارسال «تجهیزات استارلینک» به دفتر امام جمعه زاهدان

به گزارش رسانک، امروز دوشنبه ١۵ آبان ماه ۱۴۰۲، دفتر امام‌ جمعۀ زاهدان با صدور بیانیه‌ای به خبر دروغین خبرگزاری فارس مبنی بر ارسال دستگاه ارتباطی از سوی یک نهاد امنیتی آمریکا به این دفتر واکنش نشان داد و انتشار چنین ادعاهای کذبی را در راستای «عقده‌گشایی، تلاش برای محدود کردن مطالبه‌گری، إعمال فشار، پرونده‌سازی و تخریب» دانست.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مولوی عبدالحمید، متن بیانیۀ مذکور به شرح ذیل است:

“بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«فَنَجْعَلْ لَعْنَةَ اللّهِ عَلَی الْكَاذِبِینَ»

خبرگزاری فارس با انتشار خبر جعلی و ادعای بی‌اساس «ارسال دو محموله تجهیزات استارلینک از سوی آژانس امنیت ملی آمریکا به دفتر مولوی عبدالحمید»، بار دیگر به تهمت و افترا و دروغ‌پردازی روی آورد.

متأسفانه برخی از نهادها و رسانه‌ها به هیچ اصلی از اصول اخلاقی پایبند نیستند و برای خاموش‌کردن صدای مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی به انواع حیله‌ها و ترفندهای نامشروع متوسل می‌شوند.

خبر «ردیابی دو محموله از دستگاه‌های ارتباطی استارلینک در مسیر دفتر مولوی عبدالحمید» نشان از یک سناریوسازی مذموم دارد که هدف از آن تخریب وجه مولانا عبدالحمید، اعمال فشار بیشتر بر ایشان، عقده‌گشایی، پرونده‌سازی علیه اساتید و کارکنان دارالعلوم زاهدان، خاموش‌ کردن صدای عدالت‌خواهی و انتقادهای خیرخواهانۀ شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید است.
افراد واقع‌بین و منصف به خوبی می‌دانند که مولانا عبدالحمید و دیگر علمای دلسوز و مردمی وابسته به هیچ دولت خارجی نیستند و صرفا مطالبات برحق مردم را مطرح می‌کنند.

خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌های همسو بارها اقدام به تهمت و افترا علیه مولانا عبدالحمید کرده‌اند. ما به جای شکایت از این رسانه‌ها پیش مراجع ذيربط، شکایت خود را به خدا می‌بریم تا بین حق و باطل قضاوت کند و دروغ‌گو را به سزای عملش برساند.”


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*