مولوی ساداتی: در عملکردها و سیاستها بازنگری صورت گیرد/ تلاش ما برای تحقق آزادی کامل مولوی کوهی است

به گزارش رسانک، روز جمعه ۴ آذر ماه ۱۴۰۱ ، مولوی عبدالصمد ساداتی،امام جمعه شستون در خطبه های نماز جمعه گفت: تغییر و اصلاح در هر برهه از زمان به وضعیت بهتر امری پسندیده و بلکه لازمی است، بعد از چهار دهه از عمر انقلاب در عملکردها و سیاست‌ها بازنگری شود و ضعف ها و کاستی ها را باید برطرف نمود.

مدیر دارالعلوم زنگیان شستون (سراوان) خاطرنشان ساخت: از خواسته های شرعی و قانونی است که همه ملت ایران از هر قوم و قبیله باید از حقوق مساوی برخوردار باشند و نژاد، زبان و دین و آیین نباید سبب تبعیض و امتیاز گردد و همه افراد از زن و مرد و مسلمان و غیر مسلمان از همه حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون تبعیض برخوردار باشند.

مولوی ساداتی افزود: دولتمردان با شناخت مسائل و عملکرد درست از افزایش شکاف و نارضایتی ها جلوگیری نمایند و جامعه را در مسیر امید به آینده، اعتماد و پیشرفت قرار دهند.

مولوی سید عبدالصمد ساداتی در بخشی از سخنان اظهار داشت: الحمدلله بعد از تلاش و گفتگوهایی که صورت گرفت با مرخصی مولوی فضل الرحمن کوهی موافقت شد و ایشان به مرخصی آمدند. تلاش ما برای تحقق آزادی کامل مولوی کوهی است ، گفتگوها و پیگیری ها در جریان است و امید است در آینده نزدیک عملی شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*