حزب مردم بلوچستان حملات نیروهای جنگی رژیم به مناطق کرد نشین را محکوم می‌کند

ملت بزرگ کرد برای باز پس گیری آزادی‌های غصب شده و صیانت از آن‌ها همواره در میدان رزم حضور داشته و با مقاومت دلیرانه نیروهای سرکوب را به عقب رانده است.

حملات گسترده‌‌ی رژیم با آرایش جنگی و استفاده از سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین مانند دوشکا و بالگرد به مهاباد، جوانرود و دیگر مناطق کردستان با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان مردمی صورت گرفته است که با ترس بیگانه هستند.

از سوی دیگر رژیم با حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای به پایگاه‌های احزاب کرد دراقلیم کردستان عراق در پی آن است که با کشتار بیشتر کردهای ایرانی در اقلیم کردستان اذهان عمومی را به شکلی توجیه کند که فرماندهی انقلابِ در جریان ایران در خارج حضور داشته و با سرکوب آن، به قول خودشان قائله به پایان رسیده است.

جمهوری اسلامی برای بقای خود و همچنین برای مقابله با جنبش سراسری “زن، زندگی، آزادی” دست به هر جنایتی می‌زند و می‌خواهد کردستان پیشرو در این انقلاب را از سنگر مبارزه و مقاومت خارج نموده و در نتیجه‌ جنبش سراسری را مهار نماید که تصوری ابلهانه و عبث است.

حزب مردم بلوچستان که سعادت آن را داشته است که از مبارزات به حق ملت کرد بیاموزد، همواره از آن حمایت کند و در کنار احزاب کردستان باشد، هرگونه حمله به مناطق کرد نشین، کشتار، دستگیری و شکنجه‌ی مردم کرد را محکوم می‌کند. ذهنیت شکست در رفتار مسئولان نظام مشهود است. با ترک نیروهای سرکوبگر و پیوستن آن‌ها به مردم معترض سقوط جمهوری اسلامی تسریع خواهد شد.

و با تداوم اعتراضات و برپایی اعتصابات سراسری با شعار “زن، زندگی، آزادی” رژیم جمهوری اسلامی می‌رود تا با کارنامه‌ی خونین و ننگین خود به تاریخ بپیوندد.

حزب مردم بلوچستان – نوامبر ۲۰۲۲

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*