پیدا شدن پیکر بی جان دختر بچه مشهدی غرق شده در ساحل چهبار 

به گزارش رسانک، روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱، پیکر بی جان “کیمیا”، دختر بچه ۱۳ ساله اهل مشهد پس از حدود ۲ روز در آب‌های سواحل بلوچستان با تلاش هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا شد.

گفته می‌شود که پیکر بی‌جان کیمیا حدود یک کیلومتر بعد از ساحل صخره‌ای “دریا بزرگ” (محل وقوع حادثه) در میان صخره‌ها توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر چهبار پیدا شد.

دو روز قبل بدنبال گرفتار شدن دو کودک در امواج ساحل “دریا بزرگ” چهبار، پدر خانواده اقدام به نجات دادن فرزندان خود کرده بود که هر سه نفر غرق شده و جان باختند. 

بر اساس این گزارش، پدر خانواده توانسته بود بیش از ۳۰ دقیقه فرزندان خود را در آب‌های مواج دریای بلوچستان در آغوش خود نگه دارد اما شدت امواج به‌ گونه‌ای بوده که پدر و دو فرزندش را به سمت صخره‌ها هدایت کرده و با برخوردهایی که با صخره‌ها ایجاد شده، پدر با وجود همه شجاعت و اراده‌ای که برای نجات فرزندانش داشته است به شدت صدمه دیده و جان خود را از دست داده است.

گفتنی است که این خانواده مشهدی در هنگام مراجعه به دریا بزرگ یک خانواده چهار نفره بودند که در میان بهت همگان دختر ۱۳ ساله، پسر پنج ساله و پدر ۳۵ ساله این خانواده غرق شدند.

لازم به ذکر است که علاوه بر اینکه هیچگونه تابلو و علائمی جهت دور نگه داشتن مسافران از دریا در ساحل “دریا بزرگ” وجود ندارد، هیچ نیروی غریق نجاتی نیز در محل مستقر نیست. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*