مولوی ساداتی: برای جاده های مرگبار استان چاره اندیشی شود/ تلفات از کرونا هم بیشتر است

به گزارش رسانک، خطیب جمعه شهرستان شستون در اشاره به درصد بالای تلفات و مرگ و میرها در تصادفات رانندگی ؛ خطاب به مسئولان گفت: مردم تا کی شاهد از دست دادن عزیزانشان و بهترین افراد جامعه از تحصلیکردگان ، علما و نخبگان باشند؟!. 

مولوی سید عبدالصمد ساداتی اظهار داشت : تصادفات و مرگ و میرهای رانندگی روز به روز در حال افزایش است که بالاترین آمار تصادفات جاده ای و جانباختگان مربوط به بلوچستان و سیستان است.

امام جمعه شستون تصریح کرد: استان بلوچستان و سیستان با وجود اینکه جمعيت پايين سه‌ ميليون‌نفري که دارد اما تلفات جاده‌اي هزار نفر در سال است که آمار بالايي است. 

مولوی ساداتی خاطرنشان ساخت : برای این جاده های مرگبار که تلفات آن از کرونا هم بیشتر است از سوی مسئولان آنچنان که باید باشد چاره اندیشی نشده است و برای دو بانده کردن مسیرهایی که ترانزیتی هم هستند اراده ای وجود ندارد. در شستون بزرگ و شهرهای استان حتی یک جاده و راه استاندارد وجود ندارد.

مدیر دارالعلوم زنگیان شستون ضمن توصیه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه برای حفظ جان خود و دیگران افزود: درصد بالای مرگ و میرها در تصادفات از عرض کم جاده ها و دو بانده نبودن مسیرهایی هایی است که به آن نیاز مبرم است اعتبار و بودجه مصوب شود تا آمار جانباختگان به حداقل برسد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*