تجمع مالباختگان تعاونی مسکن مهر بنیادسازان میناب مقابل استانداری هرمزگان

به گزارش رسانک، روز سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰، بسیاری از شهروندان مالباخته شهرستان میناب برای اعتراض به عدم رسیدگی به امورات مسکن مهر در مقابل استانداری استان هرمزگان تجمع کردند. 

سرگردانی متقاضیان مسکن مهر بنیان سازان شهرستان میناب ، توسط مدیر عامل شرکت و دلال های وابسته به شرکت بنیان سازان، مردم و متقاضیان را به استانداری کشانده بود.

متقاضیان مسکن مهر که از مقامات مربوطه و دستگاه قضایی در میناب ناامید شده اند اکنون در مقابل استانداری هرمزگان تجمع کرده و از مسئولان مربوطه احقاق حق نمودند. 

بر اساس گزارش‌های دریافتی، این شرکت با وجود اینکه مبالغی از صاحبان منازل دریافت کرده ولی منزل را نه تنها تحویل نداده بلکه بسیاری از این منازل را به چند نفر فروخته است. 

گفتنی است که در پایان این تجمع اعتراضی برای تعیین تکلیف این موضوع مقرر گردید تا روز شنبه ۲۰ آذر ماه رأس ساعت یازده جلسه ای با حضور فرماندار میناب ، حداقل پنج نماینده از متقاضیان و مال باختگان ، ارشدترین مقام دستگاه قضایی استان ، اداره راه و شهرسازی استان ، مدیر عامل شرکت بنیان سازان ، و مدیرکل های مربوطه دیگر در ساختمان استانداری برگزار گردد. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*