مولوی عبدالحمید: دولت جدید در راستای رفع تبعیض‌ها و چالش‌های داخلی و خارجی و حل مشکلات اقتصادی تلاش کند

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۰، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مرکز بلوچستان شهر دُزاپ، در فرازی از سخنانشان در مراسم نماز جمعه، با اشاره به تایید صلاحیت اعضای کابینه دولت سیزدهم و آغاز به‌کار این دولت، ابراز امیدواری کرد که دولت جدید بتواند با «حل مشکلات اقتصادی» و «رفع تبعیض‌ها و چالش‌های داخلی و خارجی» مردم ایران به‌ویژه ملل و مذاهب را به رژیم جمهوی اسلامی امیدوار کند.

وی اظهار داشت: خوشحالیم که وزرای پیشنهادی جناب آقای رئیسی از سوی مجلس شورای اسلامی تایید شدند و دولت سیزدهم اولین جلسۀ رسمی خود را تشکیل داد.

مولوی عبدالحمید در ادامه گفت: امیدواریم دولت جدید بتواند در زمینۀ حل مشکلات و رنج‌های مردم ایران موفق باشد و با تدبیر و دوراندیشی بتواند فقر، بیکاری، تحریم‌ها و سایر چالش‌هایی که کشور در سیاست‌های داخلی و خارجی با آنها مواجه است و این چالش‌ها برای ملت ایران هزینه دارند را برطرف کند.

مولوی عبدالحمید بر لزوم «به کارگیری مدیران توانمند و میدانی» نیز تاکید کرد و گفت: امیدواریم دولت سیزدهم بتواند با انتخاب مدیرانی کارآمد، توانمند و میدانی به مشکلات مردم ایران رسیدگی کند. امیدواریم جناب آقای رئیسی همان‌طور که در مراسم تحلیف به آن اشاره کرد بتواند با اصلاح بعضی از بندهای قانون اساسی و بعضی از ساختارهای پیچیده و دست‌وپاگیر مشکلات مردم را به آسانی حل کند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*