نسخه پیجی اشتباه نظام برای بلوچستان

✍🏻میر چاکر بلوچ

تراژدی مرگبار نظام علی خامنه ای برای بلوچستان به گونه ای دارد سریع پیش می‌رود که زمزمه های گماشتن یکی فرماندهان سپاه پاسداران بنام سعید محمد بعنوان استاندار ویژه بلوچستان در فضای حقیقی و مجازی منتشر شده است.

خیانت این پاسدار یادمان نرفته است که چگونه با دستور مستقیم علی خامنەای، هور العظیم را در خوزستان خشکاند و باعث شد فقر و تنگدستی و نبود آب شرب، گزینه مهاجرت بهترین گزینه برای مردمان مبارز خوزستان باشد.

قرارگاه خاتم به سرکردگی پاسدار سعید محمد یکی از بنگاه های پشت پرده سپاه تروریستی پاسداران است.
دو پاسدار تروریست بنام های سعید محمد و حسین دهقان بعنوان استاندار های ویژه بلوچستان و خوزستان قرار است معرفی بشوند و این خبر باعث شده تا واکنش های شدیدی از طرف مردم این دو استان، در فضای مجازی اتفاق بیفتند.

رژیم جمهوری اسلامی ایران به این فکر میکند که استاندار نظامی تنها گزینه ی مهار اعتراضات مردمی می‌باشد اما همه مزدوران رژیم دیکتاتوری گسیل شوند دیگر مردم سکوت نخواهند کرد.

تنها راه نجات به میدان نبرد آمدن و در مقابل دیکتاتوری ظالم مبارزه کردن میباشد و با این روش زودتر به مقصد و هدف خود خواهیم رسید‌.

رژیم دیکتاتوری میخواهد مردم ما را ساکت کند و با هر ترفندی بر منابع مالی ما دست پیدا کنند و به مطلوب ترین شکل منابع مالی را از این استان خارج کنند.

پس وقتی نمی‌توانند که با دستان گره شده مقابل بمثل کنند بهترین راه اتحاد و اعتراضات در خیابان بصورت مدنی و مسالمت آمیز است تا بتوانیم کاخ های ظلم را سرنگون سازیم.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*