وعده‌هایی که پس از گذشت دو ماه از سفر رئیس مجلس هنوز محقق نشده است

رسانک/ در مهر ماه ۹۹ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ایران، در اوج شیوع همه گیری کرونا سفری سه روزه به شهرهای چهبار، شستون، پهره، واش و نصرآباد داشت.

وی طی بازدید‌های میدانی از نزدیک در جمع مردم حضور یافت و وعده‌هایی را برای حل مشکلات‌ آنها داد. از جمله ساخت هزار مسکن محرومین در چهبار که به گفته او قرار است تا پایان دولت عملی  شود اما هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

در این سفر مقرر شد صد کیلومتر راه روستایی آسفالت شود و علاوه بر آن دو پل بزرگ با اعتبار تقریبی صد میلیارد تومان توسط وزارت راه و شهرسازی در منطقه باهوکلات و در حمیری کسرکند احداث شود اما تاکنون از آغاز عملیات راهسازی خبری نشده است.

علاوه بر این در سفر آقای قالیباف، تاکید زیادی برای ساخت فرودگاه جدید چهبار شد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

 مشکل بی آبی و سیلاب های دشتیاری هنوز به قوت خود باقی است.

 تاکنون هیچ اقدامی برای حل مشکل سیلاب ها و کم آبی برای دشتیاری صورت نگرفته و اعتبارات خاصی را تا این لحظه به  فرمانداری اختصاص نداده اند و از اقدامات انجام شده هم خبری نیست.

بخش دیگری از سفر قالیباف در شمال بلوچستان منطقه سیستان بود که در این سفر مسائلی از جمله آب های عمیق و چاه های ژرف، خشکی تالاب هامون و ریزگردها، منطقه آزاد شدن نصرآباد،  مسائل مربوط به کشاورزان و طرح آبرسانی ۴۶هزار هکتاری دشت سیستان مطرح شد که تاکنون هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*