کسب سه نشان طلا و برنز در لیگ برتر ووشو ایران توسط ووشوکاران بلوچستان و سیستان

به گزارش رسانک، ووشوکاران استان بلوچستان و سیستان موفق به کسب سه مدال طلا و برنز در مسابقات لیگ برتر ایران شدند. 

رئیس هیئت ووشو استان بلوچستان و سیستان در این باره گفت: ووشوکاران بلوچستان و سیستان با کسب یک مدال طلا، دو برنز و یک مقام چهارمی در رقابت های لیگ برتر در کسب موفقیت تیم های مطرح ایران نفش آفرینی کردند.

عباس شیبک بیان کرد: چهاردهمین دوره لیگ برتر ووشو با حضور ۱۰ تیم از ۹ تا ۱۳ بهمن به صورت متمرکز در تهران برگزار شد.

شیبک اضافه کرد: علیرضا ریکی قهرمان دانشجویان جهان و جوانان آسیا با تیم دانشگاه آزاد به مقام اول تیمی رسید، یاسر سالارزهی و پویا آذرنگ با تیم مقاومت توانستند برای اولین بار جایگاه سوم را به دست آورند. ابوالفضل گمرکی دیگر ورزشکار مطرح استان با تیم بیمه حکمت ارتش در جایگاه چهارم این دوره ایستاد.

وی افزود: از ۱۶ بهمن لیگ برتر بانوان شروع خواهد شد که سپیده شاکریان ورزشکار مطرح استان در قالب تیم دانشگاه آزاد و داور بین المللی ووشو زینب عباسی نیز در لیگ به قضاوت خواهد پرداخت.

به گفته رئیس هیئت ووشو  بلوچستان و سیستان، ووشو استان باعث وحدت در این استان شده است، ولی متاسفانه برخی قصد دارند جلوی پیشرفت این رشته را بگیرند، به طوری که دست به هر اقدامی می زنند تا جلوی اخبار و افتخار آفرینی ورزشکاران این رشته را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ووشوکاران استان در میادین ملی و بین المللی افتخار آفرینی می کنند باعث خوشحالی مردم استان بلوچستان و سیستان می شوند، اما عده ای میخواهند به هر نوعی آب در آسیاب دشمن بریزند و باعث دلسردی قهرمانان بومی شوند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*